X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

آ هفت دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود بازی Fairy Tale Mysteries 2: The Beanstalk Full برای اندروید

بازدید : 210 چهارشنبه 18 دی 1398 نظرات
دانلود بازی Fairy Tale Mysteries 2: The Beanstalk Full برای اندروید

دانلود رایگان بازی فکری و جذاب Fairy Tale Mysteries 2: The Beanstalk Full

گیم اندرویدی Fairy Tale Mysteries 2: The Beanstalk همراه با دیتا

دانلود بازی Fairy Tale Mysteries 2: The Beanstalk برای اندروید

کمپانی بازی سازی Artifex Mundi سازنده سری بازی های فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Fairy Tale Mysteries است که هم اکنون نسخه دوم از این مجموعه برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد. سال ها پیش جنگی عظیم میان غول های اهریمنی و نگهبانان صلح در گرفت. نتیجه جنگ به پیروزی غول ها و شکست نگهبانان صلح ختم شد. پس از این اتفاق نگهبانان صلح که تحت فرمان جادوگری قدرتمند قرار داشتند به سرزمینی مرموز در بالای ابرها تبعید شدند. هزاران سال از آن زمان گذشته است و اکنون بار دیگر جهان در معرض نابودی قرار گرفته است. حال تمام مردم پسری را مقصر این ماجرا می دانند که با پیدا کردن تعدادی لوبیای سحرآمیز راه را به دنیای بالای ابرها باز کرده و در نتیجه جهان را در معرض خطری جدی قرار داده است. اکنون شما در نقش برادران گریم بار دیگر وارد عمل شده تا آخرین قلمروی غول های اهریمنی را پیدا کنید و با کمک محافظان صلح با آن ها مقابله کرده و یکبار برای همیشه آن ها را نابود کنید تا صلح و آرامش بار دیگر به جهان بازگردد. در این بازی پرهیجان و جذاب به ماجراجویی بپردازید، دنیا را از وجود غول های مزاحم پاک کنید و از بازی و حل معماهای پیچیده ی آن نهایت لذت را ببرید.
هم اکنون شما می توانید نسخه نهایی این بازی فکری را برای گوشی های هوشمند اندروید نسخه 4.0 و بالاتر با لینک مستقیم از سایت دوستی ها به رایگان دانلود کنید…

دانلود رایگان بازی اندروید

Game Features:

  • Solve 83 unique tasks related to 15 hidden object scenes!
  • Find 400 items hidden in various locations!
  • Explore 52 locations in 5 diverse worlds!
  • Test your wits in 29 mini-games!
  • Find 41 collectible items!

دانلود رایگان بازی اندروید

[دانلود فایل نصب بازی با حجم 54 مگابایت]

[دانلود فایل دیتا بازی با حجم 305 مگابایت]

راهنمای نصب بازی :

ابتدا فایل نصب بازی را دانلود و سپس نصب کنید ولی بازی را اجرا نکنید. در مرحله بعدی فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.fairytalemysteries2.gp.full را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید. در نهایت بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

در حال بارگذاری...


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی