X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

آ هفت دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام طلوع میکنم Mehdi Yarrahi

بازدید : 101 سه شنبه 19 آذر 1398 نظرات
دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام طلوع میکنم Mehdi Yarrahi

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی یراحی به نام طلوع میکنم

ترانه سرا: مونا برزویی / موزیک و تنظیم: مهدی یراحی

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام طلوع میکنم

دانلود موزیک طلوع می کنم با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[کیفیت 128 با حجم 2.9 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 11.4 مگابایت]

Danlod Music Jadid

Mehdi Yarrahi – Tolou Mikonam

متن ترانه ی طلوع میکنم با صدای مهدی یراحی:

طلوع می کنم اگر منتظر شنیدنی

اگرچه بعد زخم ها نمانده از منم منی

طلوع می کنم که تو از این خراب تر شوی

اگر چه دور رفته ای بلرزی و خبر شوی

طلوع میکنم میان گله های گرگ تر

در آتش ترانه ای مهیب تر بزرگ تر

اگر تقاص پس گرفت اگر به سازمان نساخت

اگر که روزگار بد مرا دوباره بد شناخت

گریز ناگزیر من از این خزان بهانه بود

خود انتخاب کرده ام مفر من ترانه بود

چنان کنار مرگ خود شکنجه را قدم زدم

که هرکه کینه داشته از گذشته ام ببخشدم

لعنت به این صدای من میخواست حاشایم کند

هربار گفتم محکمم لرزید رسوایم کند

طلوع می کنم میان گله های گرگ تر

در آتش ترانه ای مهیب تر بزرگ تر

اگر تقاص پس گرفت اگر به سازمان نساخت

اگر که روزگار بد مرا دوباره بد شناخت

طلوع می کنم طلوع می کنم طـلوع میکنم


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی