X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

آ هفت دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود بازی The Swords of Ditto v1.0.6 Full مخصوص اندروید

بازدید : 31 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات
دانلود بازی The Swords of Ditto v1.0.6 Full مخصوص اندروید

دانلود بازی اکشن The Swords of Ditto v1.0.6 Full مخصوص اندروید

گیم جدید شمشیرهای دیتو The Swords of Ditto همراه با دیتا

دانلود بازی The Swords of Ditto برای اندروید

بازی شمشیرهای دیتو The Swords of Ditto یک بازی اکشن در سبک RPG می باشد که توسط کمپانی بازی سازی DevolverDigital منتشر شده است. شما در این بازی نقش قهرمانی افسانه ای را دارید که در مبارزه با شر و بدی ماجراهای بی نظیر و جذابی را رقم خواهید زد. موجودی اهریمنی سرزمین شما را تسخیر کرده است و خطر همه ی مردم سرزمین را تهدید می کند. حال شما وظیفه دارید تا با این شیطان اهریمنی مقابله کرده و او را نابود کنید. با استفاده از شمشیر افسانه ای دیتو به جنگ دشمنان بروید و با ارتقای نیروهای خود آن ها را شکست دهید. سلاح های افسانه ای خود را در طی بازی ارتقا دهید و قهرمان خود را به آن ها مجهز کنید تا در مراحل بازی از آن ها استفاده کرده و به جنگ با اهریمن بروید. همچنین در این بازی وظیفه دارید تا ماموریت هایی که به شما محول شده است را با موفقیت به پایان برسانید. این بازی فوق العاده جذاب و زیبا طرفداران زیادی در دنیا دارد که دانلود آن را به شما توصیه می کنیم.

هم اکنون شما می توانید نسخه نهایی این بازی اکشن را برای گوشی های هوشمند اندروید نسخه 4.0 و بالاتر با لینک مستقیم از سایت دوستی ها به رایگان دانلود کنید…

گیم جدید شمشیرهای دیتو

Game Features:

  • Main Quests and Secret Side Missions.
  • Unique Adventures Linked Together.
  • types of Weapons, Items, & Stickers.

بازی جدید شمشیرهای دیتو

[دانلود فایل نصب بازی با حجم 63 مگابایت]

[دانلود فایل دیتا بازی با حجم 700 مگابایت]

راهنمای نصب بازی :

ابتدا فایل نصب بازی را دانلود و سپس نصب کنید ولی بازی را اجرا نکنید. در مرحله بعدی فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.devolver.Swordsofditto را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید. در نهایت بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

در حال بارگذاری...


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی