X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

آ هفت دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام میخوامت Meysam Ebrahimi

بازدید : 13 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات
دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام میخوامت Meysam Ebrahimi

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میثم ابراهیمی به نام میخوامت

ترانه و ملودی: مهراد جم / تنظیم کننده: مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام میخوامت

دانلود موزیک میخوامت با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[کیفیت 128 با حجم 2.6 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 6.4 مگابایت]

Download Ahang Jadid

Meysam Ebrahimi – Mikhamet

متن ترانه ی می خوامت با صدای میثم ابراهیمی:

چه دردی داره دوری تو ازم عشقم

الهی هرچی عاشقه برسن به هم

هر جا هم رسیدیم گلی بهتر از تو ندیدیم

هرجارم بگردیم عاشق تر از من کسی نیست

تو بارونی یه نمه هم آرومی دردی

ولی درمونی بگو همیشه میمونی

آخ که کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو

بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت

تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو

بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت

تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

آخ داره دلم میره برات جز من نباید کسی تورو بخواد

بگو چی داری تو تو چشات که دلو میبره انقده زیاد

تو بارونی یه نمه هم آرومی دردی

ولی درمونی بگو همیشه میمونی

آخ که کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو

بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت

تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو

بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت

تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی