X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

آ هفت دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود بازی ترسناک Fran Bow PC Full نسخه SKIDROW برای ویندوز

بازدید : 218 جمعه 17 آبان 1398 نظرات
دانلود بازی ترسناک Fran Bow PC Full نسخه SKIDROW برای ویندوز

دانلود رایگان بازی ترسناک Fran Bow PC Full نسخه SKIDROW

بازی جذاب Fran Bow همراه با کرک نهایی برای ویندوز

دانلود بازی Fran Bow برای کامپیوتر

Fran Bow یک بازی ماجراجویانه و ترسناک است که توسط کمپانی Killmonday Games برای ویندوز ساخته و منتشر شده است. این بازی زندگی دختری جوان را نشان می دهد که با اختلال روانی دست و پنجه نرم می کند و سرنوشت، بازی ناعادلانه و عجیبی را با او آغاز خواهد کرد. پس از اینکه او شاهد مرگ بسیار وحشتناک و اسرارآمیز پدر و مادر خود بود، خانه را همراه با گربه ای سیاه به نام Mr. Midnight که از والدین خود هدیه گرفته بود به مقصدی نامعلوم در اعماق جنگلی تاریک ترک می کند. او که از مرگ پدر و مادرش شوکه شده است در جنگل بی هوش شده و زمانی که بیدار می شود خود را در بیمارستان روانی که مخصوص کودکان است می یابد. زمانی که Fran Bow از یافتن گربه ی خود ناامید می شود، از تیمارستان فرار میکند. او تصمیم می گیرد تا بعد از پیدا کردن گربه اش به منزل تنها خویشاوند زنده ی خود یعنی عمه گریس رفته و از او کمک بگیرد. بازی فرن بوو یک بازی با گرافیک دوبعدی و در عین حال جذاب است که همراه با گیم پلی پرهیجان و ترسناک خود با داستانی متفاوت توانسته است طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کند. شما هم اگر از علاقمندان این سبک از بازی ها هستید، دانلود این گیم اعتیادآور را به شما توصیه می کنیم.

هم اکنون شما می توانید نسخه نهایی این بازی فکری را که توسط تیم SKIDROW کرک شده با لینک مستقیم از سایت دوستی ها به رایگان دانلود کنید…

دانلود رایگان بازی کامپیوتر با لینک مستقیم

Minimum System Required:

  • OS: Windows 7 or higher
  • Processor: 1.7 GHz Dual Core
  • Memory: 2 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260, ATI Radeon 4870 HD, Intel HD 3000, or equivalent card with at least 512 MB VRAM
  • Hard Drive: 600 MB available space
  • Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

دانلود رایگان بازی ترسناک برای کامپیوتر

[دانلود مستقیم بازی با حجم 1.16 گیگابایت]

راهنمای نصب بازی:

ابتدا حتما دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل فشرده بازی را دانلود و اکستراکت کنید. حال فایل ISO را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. فایل نصب بازی را اجرا کرده و بازی را نصب کنید. همچنین میتوانید بر روی دی وی دی رایت کنید و از طریق درایو دیسک گردان اجرا کنید بعد از آن فایل های موجود در پوشه کرک SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. در نهایت بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی