X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

آ هفت دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019 BluRay

بازدید : 119 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات
دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019 BluRay

دانلود رایگان فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019 WEB-DL

فیلم سینمایی من مادر هستم ۲۰۱۹ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019

نام فیلم: من مادر هستم – I Am Mother | ژانر: ترسناک، درام، هیجانی و تخیلی | انتشار: 2019

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 01:53:32 | کیفیت ویدئو: WEB-DL

حجم: 2.2 گیگابایت + 1.1 گیگابایت + 503 مگابایت | امتیاز: 6.8 از 10

خلاصه داستان:
یک دختر نوجوان بصورت زیرزمینی توسط روباتی به نام مادر بزرگ شده است. رباتی که برای حفظ و بقای انسان‌ها از انقراض طراحی و ساخته شده است. پیوند نزدیک میان دختر و روبات با حضور یک غریبه با اخبار بد، به خطر می‌افتد و …

عوامل دوبلاژ:
دوبله شده در استودیو ساند فیلم، مترجم: سارا رئیسی، مدیر دوبلاژ: محمد علی جان پناه، گویندگان: نازنین یاری، آرزو روشناس، مینا قیاسپور، شهراد بانکی، محمد علی جان پناه و…

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.25 گیگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019 Direct - دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.02 گیگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019 Direct - دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019

(دانلود نسخه x265 با حجم 552 گیگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019 Direct - دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019

(دانلود نسخه 480p با حجم 503 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019 Direct - دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019

(صوت دوبله موسسه با حجم 80 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019 Direct - دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019

[دانلود زیرنویس فارسی]

دانلود فیلم من مادر هستم با دوبله فارسی I Am Mother 2019

درباره فیلم:
فیلم سینمایی من مادر هستم یا آی ام مادر (I Am Mother) یک فیلم ترسناک، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز به کارگردانی Grant Sputore است که در سال 2019 توسط شبکه نت فلیکس منتشر شد. کمپانی های The Penguin Empire و Southern Light Films و Rhea Films تهیه و تولید فیلم را بر عهده داشتند. از بازیگران فیلم میتوان به لوک هاوکر، رز بیرن، سامر لنتون، کلارا روگارد، هیلاری سوانک و… اشاره کرد. نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این فیلم را هم اکنون میتوانید با لینک مستقیم رایگان از وبسایت دوستی ها با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

در حال بارگذاری...


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی