X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

آ هفت دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود فصل اول سریال من شب هستم با دوبله فارسی I Am the Night 2019

بازدید : 64 یکشنبه 19 آبان 1398 نظرات
دانلود فصل اول سریال من شب هستم با دوبله فارسی I Am the Night 2019

دانلود دوبله فارسی فصل اول سریال من شب هستم I Am the Night 2019

فیلم اول سریال من شب هستم با کیفیت 1080p & 720p & 480p

قسمت 6 (دوبله فارسی) اضافه شد

دانلود فصل اول سریال من شب هستم I Am the Night 2019

نام سریال: من شب هستم – I Am the Night | ژانر: درام، معمایی | تاریخ انتشار: سال 2019

زبان: دوبله فارسی | تعداد قسمت ها: 6 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه

حجم: متفاوت با هر کیفیت | محصول تی‌ان‌تی TNT | امتیاز: 7.1 از 10

خلاصه داستان:
دختری نوجوان به نام جی به همراه روزنامه‌نگاری که در زندگی خود ناملایماتی را تجربه کرده، پرونده فجیع‌ترین قتل انجام شده در شهر لس‌آنجلس طی دهه ۱۹۵۰ میلادی را پیگیری می‌کنند. او برای پی بردن به اسرار خانوادگی خود، عازم شهر لس‌آنجلس می‌شود. جی نمی‌تواند ماجرایی که زندگی‌اش را طی سالیان متمادی به نابودی کشیده، به دست فراموشی بسپارد. از سوی دیگر، او متقاعد می‌شود که جورج هودل بیشتر از آنچه که مردم فکر می‌کنند، در ماجرای قتل دالیای سیاه نقش داشته‌است و…

[قسمت 01 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]

[قسمت 02 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]

[قسمت 03 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]

[قسمت 04 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]

[قسمت 05 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]

[قسمت 06 نسخه 1080p] [نسخه 720p] [نسخه 480p] [لینک کمکی]

درباره سریال:
سریال خارجی من شب هستم (I Am the Night) مینی‌سریالی درام و رازآلود، محصول کشور آمریکا است که پخش فصل اول آن از ژانویه ۲۰۱۹ در شبکه تی‌ان‌تی TNT آغاز شد ‌و بازیگرانی چون ایندیا آیسلی، کریس پاین، کانی نیلسن، کسیدی اسلاتر، گلدن بروکس، جفرسون میز، جیمی آن آلمن و لیلند ارسر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این مینی‌سریال براساس کتاب خاطرات فونا هودل با عنوان روزی او تاریک خواهد شد: شروع اسرارآمیز فونا هودل ساخته شده و ماجرای ارتباط پدر بزرگش جورج هودل با پرونده قتل الیزابت شرت معروف به دالیای سیاه را روایت می‌کند. نسخه دوبله فارسی سانسور شده این سریال جذاب و تماشایی را هم اکنون با لینک مستقیم رایگان از وبسایت دوستی ها با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

در حال بارگذاری...


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی