X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

آ هفت دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود فیلم ترکی دنیای من با دوبله فارسی My World 2013 BluRay

بازدید : 111 شنبه 11 آبان 1398 نظرات
دانلود فیلم ترکی دنیای من با دوبله فارسی My World 2013 BluRay

دانلود رایگان فیلم ترکی دنیای من با دوبله فارسی My World 2013 BluRay

فیلم سینمایی دنیای من ۲۰۱۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم دنیای من با دوبله فارسی My World 2013

نام فیلم: دنیای من – Benim Dünyam | ژانر: درام | محصول ترکیه | تاریخ انتشار: سال 2013

زبان: دوبله فارسـی + ترکی | مـدت زمـان: 01:43:59 | کـیفـیت: بـلوری BluRay

حجم: 1.7 گیگابایت + 865 مگابایت + 437 مگابایت | امتیاز: 7.6 از 10

خلاصه داستان:
دختری به نام الا در دو سالگی به دلیل یک بیماری شدید، توانایی دیدن و شنیدن را از دست میدهد و سپس به دلیل رفتارهای ناخواسته ی او، یأس و ناامیدی شدیدی خانواده او را فرا میگیرد. اما طی یک ماجرا همه چیز تغییر میکند و…

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 720p با حجم 605 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم دنیای من با دوبله فارسی My World 2013 Direct - دانلود فیلم دنیای من با دوبله فارسی My World 2013

(نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.71 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم دنیای من با دوبله فارسی My World 2013 Direct - دانلود فیلم دنیای من با دوبله فارسی My World 2013

(دانلود نسخه 720p با حجم 865 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم دنیای من با دوبله فارسی My World 2013 Direct - دانلود فیلم دنیای من با دوبله فارسی My World 2013

(دانلود نسخه 480p با حجم 437 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود فیلم دنیای من با دوبله فارسی My World 2013 Direct - دانلود فیلم دنیای من با دوبله فارسی My World 2013

(صوت دوبله موسسه با حجم 95 مگابایت)

دنیای من دنیای من

[دانلود زیرنویس فارسی]

دانلود فیلم ترکی دنیای من با دوبله فارسی Benim Dünyam 2013

درباره فیلم:
فیلم سینمایی دنیای من (Benim Dünyam) که با نام My World نیز شناخته میشود، یک فیلم دراماتیک محصول کشور ترکیه به کارگردانی اوقور یوجل هنرپیشه، کارگردان فیلم، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده فیلم، و بازیگر سینما اهل ترکیه است که از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به نیویورک، دوستت دارم، راهزنی اشاره کرد. از هنرپیشگانی که در این فیلم دیدنی به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به برن سات، اوقور یوجل، عایشه بینگل، تورگای کانتورک، هازار ارگوچلو و… اشاره کرد. نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این فیلم تماشایی را هم اکنون میتوانید با لینک مستقیم رایگان به همراه نسخه سانسور شده از وبسایت دوستی ها با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

در حال بارگذاری...


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی