X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

آ هفت دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018

بازدید : 50 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات
دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018

دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018 BluRay

فیلم سینمایی شام من با هرو ۲۰۱۸ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نامزد 1 جایزه امی و نامزد 4 جایزه دیگر

دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018 BluRay

نام فیلم: شام من با هیرو – My Dinner with Hervé | ژانر: زندگینامه، درام | تاریخ انتشار: 2018

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مـدت زمان: 01:45:46 | کیفـیت: بلوری BluRay

حجم: 2.1 گیگابایت + 990 مگابایت + 450 مگابایت | امتیاز: 7.0 از 10

خلاصه داستان:
این فیلم یک ارتباط دوستی میان یک روزنامه‌نگار جنگنده به نام دنی تیت (جیمی دورنان) و یک بازیگر به نام اروه ویلشز (پیتر دینکلیج) در یک شب طوفانی لس آنجلس را به تصویر می‌کشد. اروه ویلشز یکی از معروف‌ترین کوتوله‌های جهان است که در آن شب زندگی هر دو آن‌ها تغییر پیدا خواهد کرد…

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.08 گیگابایت)

DVDPLANET - دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018 Direct - دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018

(دانلود نسخه 720p با حجم 948 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018 Direct - دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018

(دانلود نسخه x265 با حجم 498 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018 Direct - دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018

(دانلود نسخه 480p با حجم 464 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018 Direct - دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018

(صوت دوبله موسسه با حجم 95 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018 Direct - دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018

[دانلود زیرنویس فارسی]

دانلود دوبله فارسی فیلم شام من با هرو My Dinner with Hervé 2018 BluRay

درباره فیلم:
فیلم سینمایی شام من با هرو (My Dinner with Hervé) یک فیلم بیوگرافی و دراماتیک به کارگردانی و نویسندگی ساچا گرواسی است که در سال 2018 توسط کمپانی HBO Films توزیع شد. این فیلم کاندیدای دریافت یک جایزه از جشنواره Primetime Emmy Awards در سال 2019 و همچنین کاندیدای دریافت چهار جایزه معتبر دیگر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. از هنرپیشگان این فیلم میتوان به پیتر دینکلیج، جیمی درنان، هریت والتر، لورنس اوبونگ ویلیامز، جیم استورجن، دنیل میز، سابینا فرنکلین، اونا چاپلین، تانیا فیر، مایکل الوین، برایِن باندز و… اشاره کرد. نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این فیلم دیدنی را هم اکنون از سایت دوستی ها با لینک مستقیم رایگان و مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

درحال بارگذاری...


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی